12 Eylül 2010 Pazar

Kadrolardan Sonra

*** Atletico MG, Santos, Cruzeiro ve Vasco galibiyetleri en güvendiğim bahislerdir. ***

* Atletico MG'nin kazanamaması büyük sürpriz olur. İY: 1 ile oran yükseltilebilir.

* Cruzeiro galibiyeti sağlam bahisler arasındadır.

* Botafogo Sao Paulo maçı benim için her yönüyle muaamma. Ama oyasam Botagogo'nun sağlam defans ve kaleci faktörüyle alt derdim, sistem kluponuna 0-1 gol alırdım. Ama uzak duracağım bir karşılaşma.


* Palme'deki eksikler karşısında Vasco galibiyetide bana göre sağlamlaşan bahisler arasında.

* Santos liderlik için Ceara'yı yenmesi gerekir. Teknik direktör değişikliklerinin "olumlu" etkisine zaten inanmam, bu sene çok daha netleşti.

* Atletico PR'nin kazanacağını düşünmüyordum. Ama teknik direktörün çok iddaalı açıklaması "acaba" dedirtti. Belki bir kuponda galibiyeti denenebilir. Fakat ilk yarının berabere bitmesi bana göre daha mantıklı. İY: 0 MS: 2 ile risk alınabilir.

* Dün Corinthinas ve Fluminense 3 puan alamayınca İnternacional liderlik için umutlandı. Benim kurguda bir yerde boşa gitti. Yinede Goias'da klüp yönetimindeki kriz, maçta alınacak 3 puanla dengleri değiştirebilir. Moral lazım, futbolcuların yapabileceği tek şey galibiyet. Aslında İnternacional benim kafamda bitmişti. Dönüm maçlarından biri. Kazanırsa liderlik umudu korunacak, puan alamazsa "satış" maçları başlayacak. Bu karşılaşmadan uzak durulabilir. Helede bu düşük orandan ev sahibi galibiyeti riki alınmaz. Ben macerayı severim risk alıp kuponlarıma konuk ekip galibiyetlerini alacağım. Sizlerin alıp almaması tercihinizdir. Takımların durumu ve gelişmeleri aktardım.

Hiç yorum yok: