29 Eylül 2010 Çarşamba

Kadrolardan Sonra

* Estudiantes Gimnasia karşısında açık ara favoridir, galibiyetine güvenilir. Oran yükseltmek için ben handikaplı oynadım.


* Banfiled'in handikaplı galip gelmesini bekliyorum.


* Atletico PR'nin galip gelmesi gerektiğini düşünsem bile bu orandan ben risk almam. Pas geçmek tercihim.


* Cruzeiro galibiyetie buorandan oynanmaz. Daha yüksek oranda üst tercih edilebilir. Kaldı ki Atletico GO fromda, çıkışta olan bir ekip. Sürprize imza atabilir. Sürpriz bir kuponda 2 denenmesi taraftarıyım.


* Palmeiras maçı zor bir maç. Eksiklerine rağmen İnternacional alabilir.Fakat riski çok fazla bir tercihtit. Yenileceğinide hiç sanmıyorum.


* Prudente'nin ben defterini çok önce dürmüştüm. Eksiksiz Gaurani'nin 3 puanı alacağını düşünüyorum. Ve güvendiğim tercihlerden.


* Flu galibiyeti yerine üst oynamak oran açısından da daha iyi. 3.5 üst de güvenilirdir. Avai'de bazı oyuncular ortada yok. Ne kadrodalar ne de eksik listesinde. Ben Avai'den sürpriz bekliyorum.


* Cera son maçında "berbat"tı demek bile az gelir. MG'ye puanlar lazım ve galibiyet alması gerekir.


* Corin maçına üst dışında bir tercih bana göre risklidir.


* Gremio Sao Paulo maçıda pas geçilecek bir karşılaşma....


Bol şanslar...

Hiç yorum yok: