8 Eylül 2010 Çarşamba

Kadrolardan Sonra

Brezilya'da düşük oranlara oynanması taraftarı hiç bir zaman olmadım.
Kadrolardan sonra yüksek oran arayışıma gelince;

* İnternacional'in bu sene liderlikte gözü olmadığını düşünüyorum. Libertadores'i şampiyonu olarak zaten seneye bu kuıpaya katılacak. Yakında Dünya klüpler Şampiyonası var ve aslıl olarak ona hazırlanıyrlar. Ligdeki karşılaşmalar bir yerde antreman maçları. Tabiki henüz üst sıralardan kopma olmadığından bakışımım doğru olduğunu söylemek içinde henüz erken. Fakat bu karşılaşmada eksikleri, gol atma sorunları ve rakibinin gerektiğinde iyi defans yapması dolayısıyla bu müsabakada gol bulacaklarını düşünmüyorum. Gol yerlermi işte asıl cevabı bulunması gereken soru bu. Ki bana göre 1 gol yiyecekler ve karşılaşma bu skorla sonuçlanacak. Bu yüzden 5.75 oranlı 1-0 skor bahsi bence denenmesi gerekir. Yine yenerse de Cruzeiro 1 farkla yener, bu durumda handikaplı 0 3.75 orandan denenebilir.


* Fluminense maçına bu orandan kesinlikle oynanması taraftarı değilim, pas geçeilmesi gereken b,r karşılaşma. Forvetlerinin yokluğunda süpriz bir sonuç çıkabilir. İlla oynayacağım diyenlere 2.20 orandan İY: 0 derim.


* Goias 3-4 maçtır, ilk yarı gol için bastırıyor ve peşinden golleri yiyor. Şu yener demek çok mantıklı değil. Ama ilk yarı gol bulsa bile kalesinde golleri görebilir. 25.00 orandan 1/2 denenmesi taraftarayım.


* Gremio bu şartlarda favori, sakat diye açıklanan oyuncular forma giyecek. Bu şartlarda ev sahibi kazanması gerekir. Fakat takım üzerinde çok fazla baskı var. İlk yarıdan itibaren gol arayacaklardır. Baskı kontradan gol yemelerini beraberinde getirebilir. 2. yarı teknik direktör maça müdahale ederek kazandırabilir. Ve ben bu senaryonun olacağına inanıyorum. Umarım beni yanıltmazlar ve 25.00 oranlı 2/1 bahsi kazandırır.


* Atletico PR o kadar kuvvetli bir ekip değil. Karşısında Corinthinas olunca temkinli oynayacak ve asıl olarak gol yememeyi esas alacaktır. Corin'de Ronaldo'yu oynatmaları bana göre şansızlık. Gol atmakta zorlanacaklardır. 2. devre oyundan çıkacılmasını bekliyorum. Bulacakjları 1 golle kazanmaları gerekir. Bu maça yüksek orandan çok fazla seçenek var. 3.35 den 0-1 gol, devreli bahis için 5.25 orandan 0/2 ve 7.00 orandan Skor 0-1 ben değişik sistem kuponlarında bunları deneyeceğim.


* Flamengo sürgit böyle gitmeyecektir ama, gol atamıyorken 0-1 golüne oynamak mantıklı. Üstelik Sao Paulo'da golcülerde yok, zorlanacaklardır. 2.95 oran fena değil.


* Vitoria'nın sahasında kazanmasını bekliyorum. 2.10 oran fena değil. Bu maçta başkada yüksek oran olacak tercih bana mantıklı gelmedi.

Herkese bol şanslar.
Umarım bayram harçlığını sistem kuponlarından çıkarabiliriz.

Hiç yorum yok: