15 Eylül 2010 Çarşamba

Kadrolardan Sonra

* Atletico PR bu şartlarda kazanabilit. Fakat beraberlik ihtimalide var. Atletico MG gol bulmakta zorlanıyor. Ev sahibide 1 gol atsa bile 2. gol için ço bastırmaz. Alt ve 1 oranları 1.75... Bana göre alt daha mantıklı. Sistem kuponuna 3.05 orandan 0-1 gol alınabilir.


* Cruzeiro'daki eksikler dikkat çekici. Buna rağmen sürpriz aramak içime sinmiyor. Ben pas geçilmesi gereken bir karşılaşma olarak görüyorum. İlla oynanacaksa İY: 0 2.20 orandan denenebilir.


* Botafogo'daki eksik sayısı 5'e çıktı. Sao Paulo karşısında da bunlardan 3'ü zaten oynamamıştı ve 2-0 kazanmışlardı. Goias için fırsat olarak görülebilir. Ki bahis şirketlerinde oranlar hızla düşmeye başladı. En yüksek oran 3.00 oranıyla iddaada. Botafogo'nun kalecisi, çok güçlü defansı , kontraya mükemmel çıkışları eksiklerine rağmen 1 oynamama engel. Ama 2 de oynanmaz. Riske girilmemesi gereken bir karşılaşma. Ben pas geçeceğim. Oynayacaklara 1.70 den alt ve 3.05 den 0-1 gol öneririm.


* Gremio oranları düşüşte... Hiçbir mantıklı nedenide yok. Palmeiras'ın iddasız oluşu zorlama olarak belki neden olabilir. Yinede 1 puan almak isteyeceklerdir. Her yönüyle zor maç. Beraberlik benim için en makul seçenektir.


* Santos bana göre iddaasızlaştı. Her maçı satma potansiyeli taşıyor. Yani her maçaına oynamak riskli. Atletico GO'da forvet Elias'ın oynayacağını netleştiremedim. Net olsaydı çok rahat 2 diyecektim. Yinede  6.25 orandan süpriz beklentim var. Oranı yeterli bulanlara 1.50 den Üst daha sağlam bir seçenek.


* Flu'de Emerson'un olmaması can sıkıcı. Corin'den galibiyet beklenebilir. Ama her şey Bruno Cesar'ın formuna bağlı. Atarsada golleri o atacaktır.Flu'nin son maçlardaki moral bozukluğunu dikkate alınca MS: 2 için 3.00 oran için riske girmeye değer.


* Şimdiye kadar hep Flamengo aleyhine yazdım. Hafta sonu Fluminense ile derbi maçı var. Nedense hislerim Flamengo'nun kazanacağını söylüyor. 2.40 dan ben oynayacağım. Bakalım 6. his geri döndümü.

* Vitoria oranları düşüşte. Sahasında iyi oynuyorlar.  Ceara açık oynamaya başladı. 1 ve üste verilen oran aynı 1.75. Bu durumda tercihim üst olur. 2.50'den İY: 1 asıl bahsimdir.


Herkese bol şanslar....

Hiç yorum yok: