21 Nisan 2010 Çarşamba

Brezilya Kupası ve Libertadores'de kadrolardan sonra düşünceler...

Detaylar kadrolarla birlikte alttaki yazılarda mevcut.

* Santos yedeklerle ama rakibide eksik. Kesinlikle uzak durulması gereken bir karşılaşma. Her sonuç bana göre riskdir. İlla Santos'a oynayacağım diyenler hafta sonu Paulista finalinde SantoAndre karşısında galibiyeti veya üst'ü beklesinler.


* Banfield kazanması gerekir ama bana göre oran düşük. Riske değmez derim.

* Monarcas karşısında Nacional galibiyeti sağlam bahistir. Ben 2.50 orandan handikaplı oynayacağım.


* Atletico PR maçında her ne kadar tercihimi galibiyetlerinden yana kullansam bile o kadar sağlam bir tercih  değildir. 1.75 orandan alt daha sağlam olur. Ki 0-1 gol 3.45 orandan denenebilir.


* Recife Atletico MG karşılaşmasında her sonuç normal. Ama tercihim konuk ekip galibiyetidir.

* Flamengo galibiyet alır. Ama 1.05 orandan kuponlara alınmaz.

*  Nacional-Monterreymaçı sürpriz sevenler ve maceracılar içindir.

* Sürpriz sevmiyorsanız Sao Paulo  maçından kesinlikle uzak durun derim. Göründüğü kadar kolay bir maç değil. Ki sürpriz beklentimi zaten yazdım. Hemde manşetten.


* Bana göre en sağlam maç iki Şili ekibinin karşılaştığı Catolica galibiyetidir. 

* Vitoria'daki rotasyon belirsizliği galibiyeti riskli kıldı. Yine de denenir.

Hiç yorum yok: