5 Mart 2010 Cuma

5 Mart Cuma Sistem Kuponum

111  Chateauroux - Bastia Üstü : 2.05   
112  Clermont - Brest  İlk Yarı Sonucu  2 : 3.2  
113  Sedan - Caen İlk Yarı Sonucu  2 : 3.25
125  Le Havre - Dijon  Maç Sonucu  2 : 4.0
126  Nantes - Tours  Maç Sonucu  1 : 2.0
sistem 4,5 (6 TL)
Maksimum Kazanç: 487,46

Fransa 2'ye bir sistem kuponu yapılır.
* Kadrolara eksik gediklere bakmadım. Ama;
- Dijon'a verilen oran abartıdır. Deplasmanda çok iyi oynar. Helede düşmeme mücadelesi veriyorken kazanabilir. Oran bana göre abartıdır.
- Bastia mecburen açık oynamak zorunda. Bolca goller gelmesi kaçınılmaz gibi.
- Caen isterse Sedan'ı rahat yener. Sedan son maçlarında toparlanmış güzükse bile formsuz bir ekip. Yinede Caen'in rehavete düşebileceğinden dolayı, ilk yarı golü bulup sonra orta sahada maçı öldürmesini bekliyorum. Bu yüzden İY daha mantıklı bana göre.
- Brest maçı en riskli tercih. Cermont kolay bir ekip değil. Fakat Fransa 1 aşkı Brest'i devreyi önde kapattırabilir.
- Nantes korkulu rüyalar görmemek için 3 puan almak zorunda.


Bu mantık ve kurgu üzerine kuponu yaptım.

Rastgele...

Hiç yorum yok: